Header Ads

Neighbourhood Play Updates



Hi Simmers!

It's been a while playing the Neioghbourhood Challenge ni. Bila setiap family dah berkembang... neighbourhood play dah jadi berat gila..! Maklumlah laptop aku ni bukannya gaming laptop. Keje dok hang sesaja... kena pulak dengan new updates yang macam-macam dan all the mods yang aku guna. Mods ni takle buang, these are the best mods yang aku guna which is more realistic, macam kehidupan sebenar. Kalau aku pakai gaming laptop, definitely lagi banyak mods yang aku guna untuk memberikan impak yang lebih real. 

Maka kerana dah makin berat....... maka kenalah pecahkan setiap family instead of kumpulkan dalam satu game. The downside is takdela depa ni boleh interact between each other sebab neighbour yang lain dah jadi NPC. Nak buat camana kan... dah ni je solution yang ada buat sementara waktu. Insyallah ada rezeki aku try upgrade laptop dan cuba combinekan balik. 

So next posting akan sambung dengan setiap family individually. Adios~!!

No comments

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.